Hjem Aktiviteter

Aktiviteter i Buskerud Botanisk Forening finner du her:

Aktivitetskalender.

Aktivitetskalenderen vår er integrert i Norsk Botanisk Forenings aktivitetskalender, men går du veien om våre hjemmesider, finner du turene og møtene som BBF arranger.

I tillegg finner du noe av det som skjer i nærmeste fremtid,  på forsiden av hjemmesiden.

Vit at du er hjertelig velkommen på botanisk tur. Du behøver ingen forkunnskaper, vi lærer alle mens vi rusler rundt og ser på blomster, gras, starr, sopp, lav og moser. Tempoet er heller ikke høyt, det krabbes, fotograferes, studeres, diskuteres og leses i floraer underveis. En god latter er ikke langt unna, og en viktig del av turen, er naturligvis kaffe- og spisepauser. Vi er veldig fornøyde med å være ute i naturen og å være sammen med folk som har samme interesser. Gleden er stor når vi finner planter, kjente og ukjente, det kan være flotte eksemplarer eller rare eksemplarer og vi har alle en fortelling om noe lignende vi fant en gang.

Dersom du ønsker transport/ å kjøre sammen med noen, ta kontakt med en i styret, så  prøver vi å  koordinere dette.

20120609-_MG_3958_kopia     LUNSJ     Kristin_og_Ronja